July 14, 2010

I Miss You, Miss You. ~♥


Hello there, the angel from my nightmare,
the shadow in the background of the morgue;

The unsuspecting victim of darkness in the valley;
We can live like Jack and Sally if we want;
Where you can always find me;
We'll have Halloween on Christmas,
& in the night we'll wish this never ends,
we'll wish this never ends;

I miss you, miss you;
I miss you, miss you;

Where are you? & I'm so sorry;
I cannot sleep, I cannot dream tonight;
I need somebody & always
this sick strange darkness
comes creeping on so haunting every time;
& as I stared I counted
webs from all the spiders,
catching things & eating their insides;
Like indecision to call you
& hear your voice of treason;
Will you come home & stop this pain tonight?
Stop this pain tonight;

Don't waste your time on me, you're already
the voice inside my head;
Don't waste your time on me, you're already
the voice inside my head;

I miss you, miss you;

Odio esos momentos de soledad; los que antes me parecían tan propicios, y ahora se me antojan solitarios y tristes. Quiero a mi chico conmigo. No quiero tenerlo a mi lado, en mi curso, todos los días, si no puedo abrazarlo, besarlo, y tenerlo como yo quiero. Es algo demasiado frustrante, pero debo conformarme con algo: el hecho de poder verlo a diario, y de poder compartir con él bromas de significado oculto que solo nosotros sabemos. Eso me brinda una felicidad inexplicable. Por lo tanto, hay que verle el visto bueno, no?

~Blondiiitaa.

No comments:

Post a Comment

Leave your opinion, dickhead.